Heb je een klacht?

Dat hopen wij natuurlijk niet. Mocht dat wel zo zijn, dan horen we graag van je om het zo snel mogelijk te kunnen oplossen. Graag staan wij je graag persoonlijk te woord. Je kunt ons bereiken op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur via 0314 - 820 388.  Via deze pagina kun je meer lezen over de klachtenprocedure of kun je een klacht indienen via ons klachtenformulier.  

Hoe verloopt de klachtenprocedure?

  • Binnen twee werkdagen versturen wij jou een ontvangstbevestiging per e-mail en nemen jouw klacht dan in behandeling.
  • Binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht informeren wij je over een mogelijke oplossing en het vervolgtraject. We gaan je hierover bellen zodat wij je persoonlijk te woord staan. Daarnaast ontvang je van ons ook een e-mail met hetgeen wij hebben besproken in ons telefoongesprek.
  • Wij streven er naar om binnen een periode van een maand jouw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost. Mocht er binnen deze termijn geen oplossing mogelijk zijn dan informeren wij je hierover.
  • Als wij de klacht onterecht (ongegrond) verklaren, kan het zijn dat je het niet eens bent met onze beslissing. Je kunt dan contact opnemen met de Geschillencommissie Energie of de rechter. Hierover vind je onder aan de pagina meer informatie.
Dame die een mobiele telefoon in haar handen houd

We helpen je graag verder.

Om jou zo goed mogelijk te helpen, is het belangrijk dat je een volledige omschrijving van je klacht aan ons door geeft. Je kunt je klacht indienen via het onderstaande klachtenformulier:

Jouw e-mailadres gebruiken we om je een bevestiging op te sturen, zodat jij een bewijs hebt dat jouw klacht bij ons binnen is gekomen.
Graag noteren we ook jouw telefoonnummer, zodat we je kunnen bellen met aanvullende vragen of jouw te woord kunnen staan met een oplossing.
Graag ontvangen wij een volledige en duidelijke omschrijving van jouw klacht.
Heb je al eerder contact gehad over deze klacht? Zoja met wie en wat is hier uit gekomen?
Indien je al een oplossing hebt, dan horen we die graag van je. Zou je dit volledig en duidelijk willen omschrijven?
Heb je nog documenten die belangrijk zijn bij deze klacht? Dan kun je ze hier uploaden

Geschillencommissie Energie. 

Als wij de klacht onterecht (ongegrond) verklaren, kan het zijn dat je het niet eens bent met onze beslissing. Je kunt dan contact opnemen met de Geschillencommissie Energie of de rechter. De Geschillencommissie biedt een goedkope mogelijkheid om onenigheden uit te praten. De vergoeding die je moet betalen wanneer je een geschil of klacht aan de commissie wilt voorleggen wordt door ons aan jou vergoed wanneer je klacht door de commissie juist (gegrond) wordt verklaard. De kosten van de behandeling van een klacht bij de Geschillencommissie Energie bedraagt: € 52,50 (prijs 2020).

Geschillencommissie Energie en Water
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Tel: 070-3105310
Website: www.degeschillencommissie.nl

Wil je liever dit per brief opsturen?

Dat kan ook. Stuur dan jouw brief en de volledige omschrijving van je klacht naar ons toe. Wij hebben de volgende gegevens van jou nodig:

  • Je naam
  • Je klantnummer
  • Je adres
  • Je contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres)
  • Een duidelijke omschrijving van jouw klacht
  • Wat er ondertussen is gedaan met je klacht
  • Een duidelijke omschrijving van de gewenste oplossing
  • Eventuele relevante documenten

Je kunt jouw brief sturen naar:

Agem Levering
t.a.v. Klachtenbehandelaar
Raadhuisstraat 25
7001 EX in Doetinchem.