Contact

Onze klantenservice is er om je te helpen.

Onze klantenservice is elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur te bereiken. Je kunt ons telefonisch en per e-mail bereiken, of onderstaand contactformulier invullen. Je vindt hier eerst nog onze veel gestelde vragen, wellicht staat jouw vraag hier al tussen en kun je direct al verder!

Veelgestelde vragen:

  • Welke gegevens heeft Agem nodig om een simulatieberekening en/of leveringsovereenkomst op te kunnen maken?
    1. De gegevens van de contractant. Dat is je naam, adres en woonplaats. Met deze gegevens kunnen wij op de juiste wijze een simulatieberekening voor je maken en/of een leveringsovereenkomst opmaken. Deze gegevens bewaren wij intern in een beveiligde omgeving en zullen niet met derden worden gedeeld.
    2. Je verbruiksgegevens van stroom en/of gas.
    3. Of er de afgelopen tijd veranderingen in je huishouden zijn geweest en/of gaan die er komen waardoor het energieverbruik mogelijk is veranderd of gaat veranderen.
  • Moet ik kiezen voor een variabel of een vast contract?
  • Er zijn diverse factoren die meewegen bij het maken van deze keuze. Je kunt hiervoor kijken naar wat het beste bij je past en wat de marktomstandigheden zijn op het moment dat je het nieuwe energiecontract aangaat.

    Ben je bereid om de prijzen van de veranderende energiemarkt goed te volgen? Dan kan een variabel contract goed bij je passen. Bij een variabel contract kun je namelijk ten allen tijde het tarief vastzetten. Dit is handig wanneer je verwacht dat de prijzen komende tijd zullen dalen, en je dus niet aan de huidige prijs vast wilt zitten.
    Of heb je liever een vaste prijs voor een langere periode? Dat kan interessant zijn als de stroom en of gasprijzen op dat moment zeer gunstig zijn en de verwachting is dat deze prijzen weer zullen gaan stijgen. Of wanneer je niet telkens de prijzen van dat moment in de gaten wilt houden.
  • Waar kan ik mijn verbruiksgegevens inzien?
  • Je kunt dit inzien op jouw klantenportaal 'MijnAgem'. Log hier in en klik in het menu rechts op 'Verbruik'.

    Je kunt hier ook jouw gegevens inzien en wijzigingen doorgeven.

  • Ik wil een wijziging doorgeven, waar en hoe kan ik dit het beste doen?
  • Dit kan door in te loggen op jouw klantenportaal 'MijnAgem'.

    Hier kun je jouw gegevens inzien en wijzigingen doorgeven in bijvoorbeeld je e-mailadres en je telefoonnummer. Ook kun je hier je bankgegevens en voorschotbedrag wijzigen en een verhuizing doorgeven.

  • Ik heb geen stroom of gas.
  • Kijk op de website Gas- en stroomstoringen of bel met het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom:

    • Telefoon: 0800 9009 (gratis, 24 uur per dag bereikbaar).

    Je melding komt direct bij jouw lokale netbeheerder voor gas en/of stroom binnen. Deze neemt meteen maatregelen en verhelpt de storing zo snel mogelijk. Je wordt op de hoogte gehouden over het oplossen van de storing.

  • Wat zijn de huidige prijzen voor stroom en gas en waar vind ik deze? Is de verwachting dat deze zullen veranderen?
  • Je vindt de actuele tarieven op onze website (klik hier voor een directe link). Ook kun je hier een vrijblijvende berekening maken waarin de actuele prijzen zijn opgenomen. Deze zijn bij een leveringsovereenkomst acht weken geldig. In het geval van een grootverbruik overeenkomst zijn de afgegeven prijzen 48 uur geldig.

    De prijzen kunnen variëren wanneer de seizoenen en of marktomstandigheden veranderen. Zo wordt bijvoorbeeld de vraag naar gas minder wanneer het warmer wordt, met als gevolg dat de gasprijs over het algemeen daalt.

Heb je specifieke vragen over energie besparen?

Dan staat onze klantenservice van Agem Energieloket voor je klaar.
Je kunt ons bereiken via:

Wil je meer weten over Agem, energie opwekken of energie uit de Achterhoek?

Dan staan wij je graag persoonlijk te woord om jouw vraag te beantwoorden.
Je kunt ons bereiken via: 

Je vraag via ons contactformulier insturen?

Gebruik dan het onderstaande formulier. Wij streven ernaar binnen 1 a 2 werkdagen een reactie te sturen. 





Bezoek- en postadres.

Wij zijn te vinden in ‘De Steck’. Bezoek ontvangen wij uitsluitend op afspraak.
Raadhuisstraat 25,
7001 EX in Doetinchem.

Meer weten over energie afnemen via Agem?

Compliment voor een collega?

Wij zorgen ervoor dat jouw compliment terechtkomt bij onze collega. Laat je compliment hier achter.

Klacht?

Dat hopen wij natuurlijk niet! Mocht dat wel zo zijn, dan horen we graag van je om het zo snel mogelijk te kunnen oplossen. Graag staan wij je graag persoonlijk te woord. Je kunt de klantenservice bereiken op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur via 0314 - 820 388. 

Via onze klachtenpagina kun je meer lezen over de klachtenprocedure of kun je een klacht indienen via ons klachtenformulier.  

Juridische structuur.

Juridisch zit Agem zo in elkaar: De Coöperatieve Achterhoekse Groene Energiemaatschappij AGEM U.A. (KVK 59033339) heeft als leden Achterhoekse gemeenten en lokale energiecoöperaties.

De coöperatie is 100% eigenaar van AGEM Holding B.V. (KVK 59036109) die op zijn beurt weer 100% eigenaar is van de werkmaatschappijen:

  • Achterhoeks Energieloket B.V.
    (KVK 67692605)
  • AGEM Ontwikkeling B.V.
    (KVK 59065443)
  • AGEM Levering B.V.
    (KVK 59065494)

 

Agem Energieloket wordt mede mogelijk gemaakt door de Provincie Gelderland, lokale overheden en/of externe partijen. Meer informatie hierover vind je hier.