Contact

Onze klantenservice is er om je te helpen.

Onze klantenservice is elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur te bereiken. Je kunt ons telefonisch en per e-mail bereiken, of onderstaand contactformulier invullen. Je vindt hier eerst nog onze veel gestelde vragen, wellicht staat jouw vraag hier al tussen en kun je direct al verder!

Veelgestelde vragen:

  • Wat zijn de huidige prijzen voor stroom en gas en waar vind ik deze? Is de verwachting dat deze zullen veranderen?
  • Je vindt de actuele tarieven op onze website (klik hier voor een directe link). Ook kun je hier een vrijblijvende berekening maken waarin de actuele prijzen zijn opgenomen, deze zijn bij een leveringsovereenkomst 8 weken geldig.
    De prijzen kunnen variëren wanneer de seizoenen en of marktomstandigheden veranderen. Zo wordt bijvoorbeeld de vraag naar gas minder wanneer het warmer wordt, met als gevolg dat de gasprijs over het algemeen daalt.

  • Welke gegevens heeft Agem nodig om een simulatieberekening en/of leveringsovereenkomst op te kunnen maken?
    1. De NAW gegevens van de contractant. Met deze gegevens kunnen wij op de juiste wijze een simulatieberekening voor je maken en/of een leveringsovereenkomst opmaken. Deze gegevens bewaren wij intern in een beveiligde omgeving en zullen niet met derden worden gedeeld.
    2. Je verbruiksgegevens van stroom en/of gas.
    3. Of er de afgelopen tijd veranderingen in uw huishouden zijn geweest en/of gaan die er komen waardoor het energieverbruik mogelijk is veranderd of gaat veranderen.
  • Moet ik kiezen voor een variabel of een vast contract?
  • Er zijn diverse factoren die meewegen bij het maken van deze keuze. Je kunt hiervoor kijken naar wat het beste bij je past en wat de marktomstandigheden zijn op het moment dat je het nieuwe energiecontract aangaat.

    Ben je bereid om de prijzen van de veranderende energiemarkt goed te volgen? Dan kan een variabel contract goed bij je passen. Bij een variabel contract kun je namelijk ten allen tijde het tarief vastzetten. Dit is handig wanneer je verwacht dat de prijzen komende tijd zullen dalen, en je dus niet aan de huidige prijs vast wilt zitten.
    Of heb je liever een vaste prijs voor een langere periode? Dat kan interessant zijn als de stroom en of gasprijzen op dat moment zeer gunstig zijn en de verwachting is dat deze prijzen weer zullen gaan stijgen. Of wanneer je niet telkens de prijzen van dat moment in de gaten wilt houden.
  • Waar kan ik als Agem klant mijn verbruiksgegevens inzien?
  • Je kunt dit inzien op jouw klantenportaal 'MijnAgem'. Log hier in en klik in het menu rechts op 'Verbruik'.

    Je kunt hier ook jouw klantgegevens inzien en wijzigingen doorgeven.

  • Ik wil een wijziging doorgeven, waar en hoe kan ik dit het beste doen?
  • Dit kan door in te loggen op jouw klantenportaal 'MijnAgem'.

    Hier kun je jouw klantgegevens inzien en wijzigingen doorgeven in bijvoorbeeld je e-mailadres en je telefoonnummer. Ook kun je hier je bankgegevens en voorschotbedrag wijzigen en een verhuizing doorgeven.

  • Ik wil meer weten over de samenwerking met Susteen
  • De afgelopen jaren heeft Agem Energieloket in samenwerking met Susteen de campagnes Woningverbeterplan (aanbod van integraal energieadvies) en Achterhoekse Bespaaractie (collectieve isolatie-actie) georganiseerd, beide gericht op het grootschalig adviseren en verduurzamen van bestaande particuliere woningen.

    Lees meer over de actuele ontwikkelingen rondom Susteen in ons nieuwsbericht van 22 april 2020.

Heb je specifieke vragen over energie besparen?

Dan staat onze klantenservice van Agem Energieloket voor je klaar.
Je kunt ons bereiken via:

Wij zijn te vinden aan de Raadhuisstraat 25, 7001 EX in Doetinchem. Dit is ons bezoek- en postadres. Bezoek ontvangen wij hier uitsluitend op afspraak. 

Wil je meer weten over Agem, energie opwekken of energie uit de Achterhoek?

Dan staan wij je graag persoonlijk te woord om jouw vraag te beantwoorden.
Je kunt ons bereiken via: 

Je vraag via ons contactformulier insturen?

Gebruik dan het onderstaande formulier. Wij streven ernaar binnen 1 a 2 werkdagen een reactie te sturen. Heb je een klacht? Daarvoor hebben we apart formulier