Medewerker Klantenservice – front office (24 uur).

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een nieuw ‘visitekaartje’ voor onze organisatie. Word jij enthousiast van mensen helpen, hoor jij direct welke vraag iemand -tussen de regels door- stelt en wil jij het meest energieke team van de Achterhoek versterken? Misschien ben jij dan onze nieuwe collega!

Wat zoeken we?

We zoeken een collega die samen met de collega’s binnen Team Klantenservice het visitekaartje van Agem kan zijn op de klantenservice (front-office). De focus ligt hierbij op het aannemen van inkomende telefoon, LiveChat en email.

Wie ben jij?

Jij bent een enthousiaste, vriendelijke persoonlijkheid en je kunt snel schakelen. Je bent communicatief sterk, beheerst de Nederlandse taal in woord en schrift zeer goed en hebt een sterk ontwikkeld gevoel voor de juiste toon in een gesprek. Jouw CV laat een passende opleiding en relevante werkervaring zien. Je hebt ervaring met klantenservice-werkzaamheden en bent ervaren in het snel achterhalen van de juiste klantvraag en je bent bij voorkeur handig met Microsoft Teams. Jij voelt je thuis in een sociaal team van harde werkers, met aandacht voor ieders eigen persoonlijkheid.

Wie zijn wij?

Agem is een maatschappelijke Achterhoekse organisatie met een enthousiast team. Samen zetten we ons graag in om een verandering teweeg te brengen in de Achterhoek op het gebied van de energietransitie. We hechten veel waarde aan teamgeest en flexibiliteit. We delen en vieren graag behaalde successen -groot of klein- op een bescheiden manier, met het hele team en proberen elkaar te blijven inspireren door kennisdelingssessies (of –borrels) te organiseren.

Wat ga je doen?

Onze toekomstige collega zal voornamelijk telefoondiensten draaien, inkomende mail beantwoorden en onze LiveChat bemensen. Ook zet je binnenkomende vragen door naar de juiste collega’s. Je bent tevens inzetbaar op evenementen en bijeenkomsten en ondersteunt programmaleiders en Team Marketing en Communicatie in de organisatie hiervan.

Wat bieden wij?

We bieden de mogelijkheid tot tijd- en locatie-flexibel werken, een duurzame pensioenregeling en je ontvangt van ons een laptop en maandelijkse telefoonvergoeding. Ons kantoor bevindt zich in innovatiecentrum De Steck in Doetinchem. Vanwege de huidige Coronamaatregelen werken we ook deels vanuit huis. Eventuele benodigdheden voor thuiswerken verzorgen wij natuurlijk in overleg. Je salaris is afhankelijk van je kennis, ervaring en overige competenties.

Word jij ook trotse Agemmer?

Stuur je CV met motivatiebrief (of creatief alternatief) aan sollicitaties@agem.nl. We ontvangen je reactie graag uiterlijk woensdag 1 december. De gesprekken vinden plaats op dinsdag 7 december. Vragen over deze vacature? Bel 0314 - 820 388 en vraag naar Cato Moens.

Medewerker Klantenservice – front office (24 uur).
Afstuderen Stage

Informatie over deze vacature

Publicatiedatum: 19-11-2021
Sluitingsdatum: 01-12-2021

Standplaats:
Agem (De Steck)
Raadhuisstraat 25
7001 EX Doetinchem

Sollicitatieformulier