Medewerker Klantenservice (32 uur).

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een versterkende kracht voor onze klantenservice. Ben jij enthousiast, een administratief talent en wil jij het meest energieke team van de Achterhoek versterken? Misschien ben jij dan onze nieuwe collega!

Wat zoeken we?

We zoeken een collega die samen met de collega’s binnen Team Klantenservice - Levering de administratieve afhandeling van onze verschillende diensten kan verzorgen. Denk hierbij aan aanvragen voor energielevering of het doorverwijzen van vragen over energie besparen naar collega’s van Agem Energieloket.

Wie ben jij?

Jij bent een enthousiaste, vriendelijke persoonlijkheid en je kunt snel schakelen. Je bent representatief, communicatief sterk, beheerst de Nederlandse taal in woord en schrift zeer goed en je hebt oog voor detail. Jij werkt altijd oplossingsgericht, hebt een sterk analytisch vermogen en commerciële vaardigheden. Jouw CV laat een passende opleiding en relevante werkervaring binnen een klantenservice zien. Je hebt ervaring met telefonische dienstverlening en je bent bij voorkeur handig met Microsoft Teams. Jij voelt je thuis in een sociaal team van harde werkers, met aandacht voor ieders eigen persoonlijkheid.

Wie zijn wij?

Agem is een maatschappelijke Achterhoekse organisatie met een enthousiast team. Samen zetten we ons graag in om een verandering teweeg te brengen in de Achterhoek op het gebied van de energietransitie. We hechten veel waarde aan teamgeest en flexibiliteit. We delen en vieren graag behaalde successen -groot of klein- op een bescheiden manier, met het hele team en proberen elkaar te blijven inspireren door kennisdelingssessies (of –borrels) te organiseren.

Wat ga je doen?

Onze toekomstige collega zal voornamelijk administratieve afhandeling van onze diensten verzorgen. Ook zet je binnenkomende vragen door naar de juiste collega’s. Het beantwoorden van inkomende telefoon hoort bij je functie. Je gaat Agem ook vertegenwoordigen op evenementen en bijeenkomsten. Dit kan ook op avonden en in het weekend zijn, maar wordt altijd in goed overleg ingepland.

Wat bieden wij?

We bieden de mogelijkheid tot tijd- en locatie-flexibel werken (uitzondering op tijden in telefoondienst), een duurzame pensioenregeling en je ontvangt van ons een laptop en maandelijkse telefoonvergoeding. Ons kantoor bevindt zich in innovatiecentrum De Steck in Doetinchem. Vanwege de huidige Coronamaatregelen werken we ook deels vanuit huis. Eventuele benodigdheden voor thuiswerken verzorgen wij natuurlijk in overleg. Je salaris is afhankelijk van je kennis, ervaring en overige competenties.

Word jij ook trotse Agemmer?

Stuur je CV met motivatiebrief (of creatief alternatief) aan sollicitaties@agem.nl. We ontvangen je reactie graag uiterlijk woensdag 1 december. De gesprekken vinden plaats op maandag 6 december. Vragen over deze vacature? Bel 0314 - 820 388 en vraag naar Cato Moens.

Medewerker Klantenservice (32 uur).
Vacature (1)

Informatie over deze vacature

Publicatiedatum: 19-11-2021
Sluitingsdatum: 01-12-2021

Standplaats:
Agem (De Steck)
Raadhuisstraat 25
7001 EX Doetinchem

Sollicitatieformulier