• Menu

Binnendienst: specialist klantcontact (24-32 uur)

Ter uitbreiding van team Binnendienst is Agem op zoek naar een specialist klantcontact voor het Energieloket. Ben jij enthousiast, representatief, word je enthousiast van klantcontact en samenwerken met collega’s én wil jij het meest energieke team van de Achterhoek versterken? Misschien ben jij dan onze nieuwe collega!

Wat zoeken we?

We zoeken een collega die vanuit team Binnendienst primair het dagelijkse klantcontact via telefoon en e-mail kan verzorgen bij het Achterhoeks Energieloket. Kennis van energiebesparing of verduurzaming is een pré, maar niet noodzakelijk. Veel belangrijker vinden wij je klantvriendelijke en oplossingsgerichte houding en de uitdaging die je ziet in het zo goed mogelijk opvangen en verder helpen van Achterhoekers.

Wie ben jij?

Je bent een enthousiaste, vriendelijke persoonlijkheid die snel kan schakelen, niet bang is om werk aan te pakken en graag samenwerkt met andere collega’s. Je bent representatief, communicatief sterk, beheerst de Nederlandse taal in woord en schrift zeer goed en je hebt oog voor detail. Je wordt blij van contact met klanten en voelt je comfortabel in je rol als ‘visitekaartje’ en eerste aanspreekpunt voor inwoners en ondernemers. Jouw CV laat een passende opleiding en relevante werkervaring binnen klantcontact en/of frontofficewerkzaamheden zien. Je voelt je thuis in een sociaal team van harde werkers, met aandacht voor ieders eigen persoonlijkheid.

Wie zijn wij?

Agem is een maatschappelijke Achterhoekse organisatie met een enthousiast team. Vanuit een intrinsieke motivatie zetten we ons dagelijks in om de energietransitie in de Achterhoek aan te jagen en te versnellen, zowel door energiebesparing als de opwekking van duurzame energie te bevorderen. We hechten veel waarde aan een goede teamgeest en flexibiliteit, vieren behaalde successen -groot of klein- graag (op een bescheiden manier) met het hele team en proberen elkaar te blijven inspireren via kennisdelingssessies of –borrels.

Wat ga je doen?

Als specialist klantcontact bij team Binnendienst verzorg je het (eerstelijns-) klantcontact via inkomende telefoon en e-mail. Daarbij help je inwoners en ondernemers van de Achterhoek op weg bij hun vragen en behoeften op het gebied van verduurzaming. Bij diepgaandere of specifieke hulpvragen leg je de verbinding met collega’s vanuit programma- en projectleiding en andere specialisten binnen team Binnendienst. Ook handel je aanvragen voor bijvoorbeeld adviesdiensten, leningen of subsidies af. Daarmee vorm je in belangrijke mate het ‘visitekaartje’ van het Energieloket en vaak het eerste contactpunt voor inwoners en ondernemers.

Wat bieden wij?

Wij bieden een enthousiast en gezellig team en bieden een duurzame pensioenregeling. Ook ontvang je van ons een laptop en maandelijkse telefoonvergoeding. Ons kantoor bevindt zich in Innovatiecentrum De Steck in Doetinchem, maar eventuele benodigdheden voor thuiswerken verzorgen wij in overleg uiteraard ook voor je.

Word jij ook trotse Agemmer?

Stuur je CV met motivatiebrief (of creatief alternatief) aan sollicitaties@agem.nl. We ontvangen je reactie graag uiterlijk vrijdag 2 december. De gesprekken vinden plaats op 7 en 8 december. Vragen over deze vacature? Bel (0314) 820 360 en vraag naar Cato Moens.

Of wil je meer weten hoe wij tijdens de sollicitatieprocedure jouw gegevens verwerken? Lees dan onze aanvullende privacyverklaring voor sollicitaties. Deze privacyverklaring is van toepassing voor al onze werkmaatschappijen.

Binnendienst: specialist klantcontact (24-32 uur)
Vacature (1)

Informatie over deze vacature

Publicatiedatum: 21-11-2022
Sluitingsdatum: 02-12-2023

Standplaats:
Agem (De Steck)
Raadhuisstraat 25
7001 EX Doetinchem

Sollicitatieformulier